Novinka

Asistencia na mori SeaHelp

More dokáže prekvapiť i skúseného jachtára. Preto je tu asistencia SeaHelp, ktorá svojim členom poskytuje kompletnú ochranu pri problémoch, ktoré môžu skippera na mori stretnúť.

Zakúpiť členstvo

Hlavné výhody pre jachtárov

Ľahké nasadnutie

V prípade ľahkého nasadnutia na plytčinu vám asistencia SeaHelp príde pomôcť so stiahnutím lode.

Uvoľnenie lán z propeleru

Mimo marínu zabezpečuje asistencia SeaHelp pomoc s uvoľnením lana alebo siete z propeleru.

Preprava osôb pri zranení

Ktokoľvek z posádky má nárok v prípade zdravotných komplikácií na prepravu do najbližšieho prístavu ku sanitke.

Tým to nekončí

Základný balíček ďalej pokrýva

  • príjazd na miesto havárie
  • štart pomocou vonkajšieho zdroja
  • dovoz 20 litrov paliva
  • odťah lode z miesta havárie

Aplikácia SeaHelp na mobil na stiahnutie

Viete, že ...

  • ... asistencia SeaHelp garantuje najrýchlejší možný zásah, pričom priemerný dojazdový čas je 40 minút?
  • ... asistencia nie je viazaná iba na jeden výjazd, ale ponúka neobmedzený počet zásahov?
  • ... asistenciu SeaHelp je možné uzavrieť jednorazovo na 14 dní, ale aj na celý rok?
  • ... vďaka mobilnej aplikácii SeaHelp jednoducho zavoláte pomoc tlačidlom SOS, ktorým súčasne zdieľate svoju polohu?
Viac informácií

Ako to funguje

  • 1
    Zostavíte si poistenie na mieru
    Vyberiete si poistenie, ktoré akurát potrebujete. Začnite napríklad s cestovným poistením vrátane storna.
  • 2
    Uzavriete a zaplatíte jednoducho online
    Načrtnete nám svoje plány, vyberiete si z ponúkaných balíkov a zaplatíte. To všetko behom piatich minút.
  • 3
    A hotovo, môžete pokojne vyraziť za dobrodružstvom
    Poistnú zmluvu uložíme do vášho účtu, kde si pred vyplávaním môžete dodatočne uzavrieť ďalšie druhy poistenia alebo jednorazovo navýšiť kauciu.
    Spočítať poistenie

Časté otázky

Kde nájdem poistné podmienky, ktorými sa asistencia SeaHelp riadi?

Obchodné podmienky k asistencii SeaHelp nájdete na stiahnutie tu.

Kde všade platí asistencia SeaHelp? Pôsobí aj inde než v Chorvátsku?

Asistencia SeaHelp pôsobí v týchto oblastiach:
● Chorvátsko, Taliansko, Nemecko, Holandsko, Slovinsko
● Španielsko a Baleáry (pre túto oblasť je asistencia s príplatkom)
Územnú platnosť nájdete prehľadne tu.

Kedy môžem využiť asistenciu SeaHelp?

Asistenciu SeaHelp využijete, keď sa plavíte na charterovej lodi, a to aj vtedy, keď nie ste kapitánom (veliteľom) jachty.

Je asistencia SeaHelp naozaj k dispozícii 24 hodín denne?

Áno, od mája do septembra poskytuje asistencia SeaHelp služby bez ohľadu na deň a dennú hodinu, teda 24 hodín denne a 7 dní v týždni. Od októbra do apríla poskytuje SeaHelp svoje služby s obmedzením od 8:00 do 16:00 (na pobreží Baltického mora vôbec).

Za jak dlouho po nahlášení ke mně asistence SeaHelp přijede?

Asistence SeaHelp garantuje nejrychlejší zásah kdekoliv v Chorvatsku do 2 hodin, a to i během sezóny (průměrný čas je 40 minut). Zásahové lodě SeaHelp dosahují rychlosti až 48 uzlů.

Ako si zavolám pomoc asistencie SeaHelp?

Najjednoduchšie a najrýchlejšie je zavolanie pomocou jednoduchej mobilnej aplikácie SeaHelp. Stačí stlačiť tlačidlo SOS, ktorým rovno zapnete zdieľanie svojej polohy. Zavolať môžete aj priamo na HotLine 00385 919 112 112 (Jadranské more) alebo 00800 112 00 112.

Aký je rozdiel medzi členstvom na 14 dní (SeaHelp CharterPass) a ročným členstvom (SeaHelp CharterPass 365)?

V rámci SeaHelp CharterPassu sa členstvo vzťahuje na konkrétnu charterovú loď, platí max. 14 dní a SeaHelp poskytuje služby iba pre danú prenajatú loď a jej posádku. Oproti tomu SeaHelp CharterPass 365 je platný celý rok a vzťahuje sa na člena SeaHelp (nie na konkrétnu loď), je teda prenosný z lode na loď. A služby SeaHelp potom môže využiť ktokoľvek z posádky, kto sa s členom plaví.

Je nejako obmedzený počet zásahov/výjazdov asistencie SeaHelp?

V rámci svojho členstva máte nárok na neobmedzený počet zásahov. Iba opakujúce sa poruchy (pomoc pri naštartovaní...) sú poskytované bezplatne len trikrát.

Čo presne znamená ľahké nasadnutie na plytčinu?

O ľahké nasadnutie ide v prípade, keď loď nevystupuje z vody viac než 10 cm oproti normálnemu stavu (nad obvyklý ponor) a hlavne, je po stiahnutí opäť schopná bezpečnej samostatnej plavby.

Aká je cena za palivo, ktoré mi v prípade potreby privezú ako členovi asistencie SeaHelp?

Cena paliva (v objeme do 20 litrov) je účtovaná podľa aktuálnej tržnej ceny. Musí byť uhradená na mieste, v hotovosti a v mene krajiny, v ktorej sa nachádzate.

Od kedy po uzavretí členstva môžem využívať služby SeaHelp?

Ročné členstvo SeaHelp CharterPass 365 začína okamžikom uplynutia 72 hodín od uzavretia zmluvy (pripísania členského poplatku na účet SeaHelp).
Jednorazové členstvo SeaHelp CharterPass je aktivované ihneď po pripísaní platby členského poplatku na účet.

Je možné využiť asistenciu SeaHelp aj v maríne?

Nie, SeaHelp poskytuje služby výhradne mimo vody prístavov a marín.

Ako môžem využiť meteoporadeoooonstvo a poradenstvo k revíru?

Nezáväzné informácie o počasí a poradenstve je pre všetkých členov SeaHelp bezplatné a dostupné na tel. čísle 0038551855404, v období od mája do októbra (pondelok až piatok od 8.00 do 20.00, v sobotu od 8.00 do 13.00).

Čo keď budem potrebovať väčšiu pomoc, ktorú nepokryje členstvo v SeaHelp?

Asistencia SeaHelp poskytuje i služby za úplatu. Tie budú členovi vyfakturované podľa platného cenníku SeaHelp. Člen bude pred uskutočnením týchto úkonov o ich spoplatnení a výške čiastky informovaný. Zásahové lode sú vybavené aj pre riešenie väčších problémov a dokážu eliminovať škodu – využívajú napríklad vztlakové vankúše, veľmi výkonné pumpy...